Boris Lenko (akoredón), Kamilé Čekauskaité (akordeón) a Miloš Železňák (akustická, elektrická gitara, mandolína) interpretačne uchopili diela Piačeka, Zagara, Burgra… a ich minimalistické kompozície interpretačne vybrúsili a vycizelovali do pôsobivého tvaru.
Sedemnásť pôsobivých hudobných miniatúr, v ktorých sa interpret stáva rovnocenným partnerom komponistu sa poslucháčovi prihovára až do tej miery, že prozaika Silvestra Lavríka posmelili k napísaniu melancholického zamyslenia sa nad spolužitím mycélií s ľuďmi, ktoré dalo, bez ambície podsúvať prítomnej hudbe obsah, názov celej kompozícii. Slovo sa zľahka dotýka okrajov hudobných plôch a tie následne doznievajú medzi riadkami a priestoru za textom nesúcim konkrétne významy dávajú príjemne opojnú hĺbku.
Text v autorskej réžii a sugestívnom podaní Táne Pauhofovej (slovenská verzia) či Annamárie Janekovej (anglická verzia) a hlasy interpretiek prinášajú ďalšiu estetizovanú akustickú linku s nepopierateľnou múzickou kvalitou korešpondujúcu s interpretačnými výkonmi hudobníkov.
Príťažlivá adjustácia albumu Striptíz nepoučiteľnej krásy/Striptease of Uncorrigible Beauty s použitím vlastných ilustrácií je dielom Raffa Tatarka.
Kompozícia pre tri nástroje a ľudský hlas existuje aj v koncertnej verzii a účinkuje v nej Andrea Karnasová.
Nahrávanie / Recorded at: 2022-2023, Studio 71, Rusovce
Mixáž a zvuková réžia / Mix and sound direction: Ján Oriško
Mastering: Ján Boleslav Kladivo
English translation: Jana Javorčíková, Gramanich Štromajer
DTP: Richard Červenka / Colour mastering: Peter Gura
Výkonný producent / Executive producer: Ján Sudzina
Zdroj: Redakciu informoval Miloš Železňák